Ürünler » Mitel
AVAYA IP Santral sistemleri

IP teknolojisi kullanılarak tamamen yazılım temelli tasarlanan bir santral olan Avaya, klasik TDM santrallerde ilave bedel ödeyerek sahip olunan pek çok fonsiyonu içinde barındırır. Sahip olduğu özellikler dikkate alındığında, benzerlerine göre sahip olma maliyeti 1/2-1/3 oranında daha az olan bu santral, aynı zamanda kullanıma hazır VoIP platformu sayesinde, kendisine yapılan yatırımı 4-12 ay arasında  işletmeye geri kazandırmaktadır (ROI).

- Çağrı karşılama: Robot operatörü olarak da bilinen otomatik çağrı karşılama özelliği ile tüm dış hatlara aynı anda cevap verebilir. Farklı dış hatlardan gelen çağrıları farklı menülerde karşılayıp ilgili numara ve gruplara aktarabilme özelliği, ürünü birden fazla şirketin kullanımına uygun kılar.

- Sesli Posta: AVAYA IP Santral`e bağlı tüm dahililer sesli posta kutusuna sahiptir. Kutuya bırakılan sesli mesajlar, ses dosyası olarak kullanıcının e-posta adresine yönlendirilebilir veya telefondan dinlenebilir.

- Ses Kayıt: Ayrı bir ürüne ihtiyaç kalmadan, belirlediğiniz dahililerin görüşme ve konfereans kayıtlarını alabilirsiniz. Tüm kayıtlar tarih, saat ve dahili numarası bazında filtrelenerek dinlenebilir.

- Raporlama: Sayı, ücret ve süre raporlarını, şirket, departman ve dahili bazında görebilirsiniz.

- Telekonferans: Birden fazla telekonferans odasında, dilediğiniz sayıda kullanıcı ile, herhangi bir ek lisanslamaya gerek kalmadan, telekonferans yapabilirsiniz.

AVAYA CALL CENTER

Fiyat/Performans avantajı ile, çağrı merkezi uygulamalarını küçük ve orta ölçekli işletmelerin de kullanabilir hale gelmesini sağlayan IP tabanlı bir üründür. AVAYA Call Center uygulaması mevcut TDM tabanlı santrallerle birlikte de çalışabilir. AVAYA IP tabanlı bir sistem olduğu için mevcut santral IP değilse bağlantı gateway veya PRI kart yardımı ile kurulabilir.